söndag 17 juni 2012

ÅHLENS Mix & Match



Godmorgon!

Ääääääntligen tillbaka efter ett litet ofrivilligt uppehåll. Nu ska jag se till att hålla igång igen :)
Här hemma är det morgonmys som gäller denna halvgråa söndagsmorgon. Frukost i soffan till Joseph Arthur´s toner & lite tända ljus. Myyyyys á la storgatans. 

Tänkte visa er vad jag köpte under min & Carros shoppingtur igår.. Inne på Åhlens har dom påslakan, örngott & lakan i en serie som dom kallar för "Mix & Match" där du får välja fritt hur du vill. Det som jag gillar med detta är att det självklart finns två olika sidor på påslakanen så du kan vända dom efter tycke & smak. Perfekt! Hittade ett kalasfint i blått som jag var tvungen att ha med mig hem. Carros argument vägde skönt in "tänk på Lars, han vill nog ha blått i sovrummet" Visst vill han det, så så fick det bli! ;)








Lite andra fynd gjordes såklart också.. Brödboxen från Ib Laursen införskaffades äntligen för presentpengarna som jag fick av mormor. Högblank vit, så fin så fin. Två doftljus i "ginger lime" och "vanilla" blev det också och 3 st matchande ljuskoppar i blått/silver som matchar till påslakanen.











Påslakanen hittar du som sagt på Åhlens & det fanns massor av fina färger. Kommer definitivt köpa en ny uppsättning i andra färger där i framtiden.
Du får dessa påslakan för 179:- och örngotten för 49:- !

2 kommentarer:

Evelina Alvarsson sa...

Åh, jag hade velat att du inredde min och Linus lägenhet :3 du är så duktig och inspirerande! :)

Storgatans sa...

Men TACK, vad snäll du är snygging! :) Ni kommer garanterat få kanonfint! Man kan alltid härma lite om man gillar något vet du :)

Tänk så glad man kan bli för en kommentar! :)