torsdag 30 maj 2013

Blandade bilder & tjockis i vecka 41

 
 
Såhär gött har vi det här hemma:
 
 
 

 














Gamla bilder sen Eurovision men så jäkla goa så dom får hänga med på ett hörn ändå! Selmafisen i trädgården är från en annan dag men också värda att visas.

Vill ni veta vad jag gjort idag?

Här spenderade jag bl a go snacketid tillsammans med Sandra ikväll:







 
 

 
 


... visst ser det skönt ut? Det var det också! Innan idag har jag sysselsatt mig med balkongmys, läst lite, flyttat lite saker, ätit en överbliven hamburgare som vi grillade tillsammans med vår helt fantastiska rörmokare Joel igårkväll, hummat & lyssnat på en styck pappa som tycker vi har hittat huset med stort H, och jag också hunnit sova en liten stund tillsammans med min lilla Selmafis spinnande alldeles intill.

Go dag helt enkelt. Nu har jag & gubbtrollet precis ätit vår torsdagsmat: ärtsoppa & pannkakor. Livet är bra gött ibland hörrni!

1 kommentar:

Emma sa...

SÅ HIMLA FIN!